2011. július 29., péntek

2011 07 29

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/7/29

Értsétek meg a feszültségetek lényegét, legyen hitetek és bizalmatok Bennem, azt mondja az Úr. A stressz akkor jön, amikor híjával vagytok a megértésnek és szükségetek van bölcsességre. Kérjétek azt, amire szükségetek van, és Én megadom. Utasítsátok vissza a kudarctól való félelmet, mert Én átvezetlek benneteket még a legbonyolultabb labirintuson is, hogy elérjétek a célotokat. Rám kell számítanotok vezetésért és útmutatásért. Ne essetek vissza oda, hogy önmagatokban vagy a saját jó ötleteitekben bíztok. Inkább Engem keressetek.

János 15:16 "Nem ti választottatok Engem, hanem Én választottalak és rendeltelek titeket, hogy menjetek és teremjetek gyümölcsöt, és hogy a gyümölcsötök megmaradjon, hogy akármit kértek az Atyától az Én nevemben, azt Ő megadja nektek."