2011. augusztus 8., hétfő

2011 08 08

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/8/8

Kelj fel Én népem. Járj azon az ösvényen, amely eléd lett helyezve. Ezekben az időkben valóban kinyilvánítom nektek az ösvényt, amely az életre, a bőségre, az egészségre, az ellátásra és a szabadságra vezet. Mert Én vagyok a Seregek Ura, és a világosságomat árasztom mindarra, ami a számotokra készül. Képessé teszlek benneteket arra, hogy úgy járjatok, hogy megtapasztalhassátok az élő Isten királyságának jóságát. Ti vagytok az Én választott nemzedékem; szent papok, igazi imádók, a vezérfény, amelyet ennek a világnak látnia kell. Ezért keljetek fel és rázzátok le magatokról a világ porát. Rázzátok le mindazt, ami kudarcot és csüggedést hozott. Keljetek fel Isten gyermekeiként és mondjátok: "Ezen az új ösvényen fogok járni. Ezen az ösvényen fogok járni a Te dicsőséged jóságában. Jézus nevében, így legyen."

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/8/8

Arra szólítalak benneteket, hogy szegezzétek szemeiteket magasabb szellemi területre. Nem számít, hogy milyen körülmények között vagytok, most van itt az ideje, hogy a Irántam való odaszánásotok magasabb szintre jusson. A földi körülmények, az emberek és nemzetek zűrzavara az elkötelezettségnek egy magasabb szintjét teszi szükségessé, hogy a nyomorúság győzelmet hozzon. A Nekem való teljes alárendeltség létfontosságú ebben a pillanatban, azt mondja az Úr. Emelkedjetek új magasságokba.

Ésaiás 60:1 Kelj fel, ragyogj; Mert a te világosságod eljött! És az ÚR dicsősége feltámadt rajtad.