2011. augusztus 4., csütörtök

2011 08 04

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/8/4

Szeretteim, ti Énvelem vagytok egy igában, hogy megtegyétek mindazt, ami szükséges Krisztus szellemi királyságának építéséhez. Ez azt jelenti, hogy veletek együtt munkálkodom, hogy véghez vigyétek azt, ami elétek lett helyezve. Nem vagytok egyedül; Én veletek vagyok. Hasonlóképpen, Én sem munkálkodom a ti részvételetek nélkül. Ez egy közös törekvés, amikor ti megteszitek a saját részeteket és Én is az enyémet. Nem várom tőletek, hogy az Én dolgomat végezzétek, tehát ti se várjátok Tőlem, hogy azt tegyem, aminek megcselekvése a ti hatalmatokban áll. Szánjátok oda magatokat, hogy használjátok a tekintélyeteket és felvállaljátok a felelősséget, ugyanakkor fogadjátok el a segítségemet, vezetésemet és bölcsességemet, azt mondja az Úr.

Máté 11:30 "Mert az Én igám kényelmes és az Én terhem könnyű."