2017. január 1., vasárnap

Prófétai Áhítat, 2017. január 1.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2017. január 1.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

"Olyan változásokon mentél keresztül az utóbbi néhány évben, amilyeneket előtte soha nem éltél át. Ne gyászold azt, amit veszteségnek élsz meg, inkább lépj be egy letisztult és őszintébb életformába. Egy olyan jutalomra készítelek fel az előtted álló napokban, amit elveszítettél volna, ha nem teszed meg a szükséges változtatásokat.

Itt az ideje, hogy újra felfedezd az Én Igém igazságát, és eltökélten járj azon az ösvényen, amit eléd helyeztem; ennek az ösvénynek a szabálya a világosság. Járj a világosságban és semmiféle sötétségben ne légy hajlandó  járni."

1 János 1:7 Ha pedig a világosságban járunk, ahogyan ő maga a világosságban van, akkor közösségünk van egymással, és Jézusnak, az ő Fiának vére megtisztít minket minden bűntől. 
"Vegyél fel egy olyan pozíciót, ami lehetővé teszi, hogy át tudd venni az Én rálátásomat és bölcsességemet minden helyzetben és minden körülmények között. Hadd vezesselek az igazság, a békesség és az öröm útján.

Legyél érzékeny arra a belső bizonyosságra, ami akkor jön, amikor letérsz az ösvényről, amit én adtam eléd, és legyél készen megbüntetni az engedetlenséget azzal, hogy engedelmeskedsz a vezetésemnek. Van egy tervem és egy célom az életeddel, amihez az igémnek való teljes körű engedelmességre lesz szükség.

A kreativitás új hullámát bocsátom ki azoknak, akikben van egyfajta érzékenység a finom, árnyalatnyi különbségekre. Néhányan közületek félretettétek az adottságaitokat, mivel nem gondoltátok, hogy érdemes foglalkozni vele vagy megéri a fáradságot. Most van az ideje, hogy újra elővegyétek és az imádat egyik formájaként használjátok a kreativitásotokat, ahelyett, hogy a személyes elégedettségetekért használnátok.

Sokan vetettétek az áldás önzetlen magvait mások életébe. Annak az ideje lesz most, amikor elkezditek learatni az elvetett magvak termését.

A régi plafonokból új padlók lesznek azoknak közületek, akik szorgalmasan cselekedtétek azt, amit Én bíztam rátok. Most már feljebb tudtok lépni, miközben felépítitek magatokat az életetekre vonatkozó céljaim kijelentésére, mondja az Úr."