2016. augusztus 18., csütörtök

Itt az idő, hogy megismerjék a történeted - készülj fel az írásra!

Szerző: Doug Addison

Erő van a történeted és a bizonyságod szavaiban - Jelenések 12:11. Ha Isten tett valamit az életedben, vagy szólt hozzád, akkor lehetséges, hogy van egy történeted, amit meg kell ismerniük az embereknek.

Nekem éveken keresztül megvolt rá minden okom, hogy ne foglalkozzak azzal, amit íróként el kell végeznem. Nagyon rosszul teljesítettem a középiskolában az anyanyelvi órákon. Tanulási nehézségeim voltak, nagyon nehezen ment a kommunikáció és a nyelvtan, úgyhogy nem is mertem arra gondolni, hogy egyszer könyvet fogok írni.

Isteni közbelépés

2002-ben volt egy szellemi élményem hajnali 5-kor, amikor hallható hangon hallottam, ahogy egy angyal szólt hozzám: "Doug Addison, kelj fel és írj!" Felkeltem és a következő két hét során minden reggel azon dolgoztam munka előtt, hogy megírjam egy könyv vázlatát.

Majd az ez után következő 2 évet azzal a bűntudattal töltöttem, hogy egyfolytában kerülgettem a kézirat többi részének a megírását.

Egy csomó nyomós érvem volt rá, hogy miért nem fejeztem be:

1. Nem vagyok író.
2. Nincs időm.
3. Mi lesz, ha nem tetszik majd az embereknek?
4. Mi lesz, ha csődöt mondok az egész világ előtt?

2002-ben, azokban a reggeli órákban Isten adott nekem egy üzenetet. Kényelmesebb volt kis csoportok előtt beszélni róla, vagy prédikációkban és műhelybeszélgetések során. Aztán Isten szólt hozzám, hogy a világ elé kell tárnom ezt az üzenetet - ugyanis sok ember életét meg fogja változtatni.

"Azután az Örökkévaló ezt válaszolta: „Írd fel egy táblára ezt a látomást, hogy aki olvassa, fusson, és mondja el a többieknek is!”" Habakuk 2:2 (EFO lábj.)

Örülök, hogy áttörtem

2005-ben végre ki lett adva az első könyvem. Én voltam az egyik előfutára a prófétai evangelizációs mozgalomnak, és ez a könyv, amit megírtam, tényleg sokaknak segített. Ma már minden nap írok és elég sok könyvet kiadtam már, valamint tréninganyagokat, blogokat és online kurzusokat tettem közzé. Ha azt gondolod, hogy könnyebb annak, akinek egy angyal vagy maga az Úr ad egy üzenetet, hogy írjon, akkor tévedsz. Az után az élmény után nem részesültem olyan isteni áldásban, aminek a hatására író lett volna belőlem.

A legtöbben, akiknek ilyen átélésük van, éppen hogy több dologgal kell megütközniük, mint azoknak, akiknek nem volt ilyen élményük. Rengeteg szellemi harcba ütközhet az ember és továbbra is keményen kell dolgozni.

Ne feledjétek, hogy Noé megkapta ugyan a kijelentést Istentől, hogy építsen egy bárkát, de attól még használnia kellett a kalapácsot és el kellett viselnie az emberek megvetését.

Készülj fel még többre!

Isten nagyon sok új kijelentést áraszt ki most a Mennyből. A következő év során rengeteg új könyv - vagy lehetséges könyv - fog kijönni és megíródni. Most van az ideje annak, hogy megismerjék a történeted; helyezkedj a jövőre készülve, hogy elkapd az új áramlatot, amiből könyvek lesznek.

Az internet és a magánkiadás előnyei miatt most olyan sok lehetőség áll előttünk, mint még soha. Egy csodálatos, isteni szervezés miatt van ez most így. Hiszem, hogy Isten terve volt ez, hogy olyan módon tudjunk új kijelentéseket és történeteket megosztani ezzel a szenvedő világgal, ahogy eddig még soha nem tudtunk.

Íme, néhány tipp, ami segítséget jelenthet neked (amiket nekem a saját tapasztalataimból kellett megtanulnom):

Mondj le a tökéletességről. Engedd el azt a gondolatot, hogy rögtön valami tökéleteset fogsz írni. Csak ülj le a számítógépedhez és engedd, hogy jöjjön az áramlat, bármilyen zavarosnak is tűnik. Ne aggódj a nyelvtani és a nyelvhelyességi hibák miatt - a végén megkérhetsz majd egy olvasószerkesztőt, hogy segítsen kijavítani mindezeket.

Először írj egy összegzést. Kezdd azzal, hogy leírod egy piszkozatban, miről fog szólni a könyved, kik lesznek a célközönség, stb. Aztán írj egy vagy két oldalt arról, hogy milyen gondolatok lesznek a mondanivalóid. Nekem ez segített tisztázni, hogy kinek szól a könyvem és mit is akarok átadni vele.

Vedd az összegzésedet és készíts belőle egy egyszerű vázlatot. Ebben az a legnehezebb, hogy ne akard azt követni, amit az iskolában tanultál, vagy amit professzionális íróktól láttál korábban. Nem valami hivatalos könyvelemzést készítesz most, úgyhogy nincsenek rá szabályok.

Ne engedd, hogy lehangoljon az írásod mennyisége. Menj végig rajta újra és írj hozzá még többet a következő hetek során. Írd bele a személyes élményeidet, a kutatásaidat és új dolgokat, amiket Isten mutat közben. Bámulatos volt azt tapasztalni, hogy minden egyes átolvasás közben új ötletek jutottak eszembe a könyvhöz. Ennek az volt a kulcsa, hogy nem szabad túl sokáig időzni vele, hanem folyamatosan tovább kell menni.

Az új technikai lehetőségek és mások segítsége által ma már nem olyan nehéz elérni, hogy eljusson az üzeneted a világhoz. A legjobb, amit tanácsolhatok az, hogy egyszerűen csak kezdj bele!

Áldás,

Doug Addison