2016. május 9., hétfő

Prófécia, 2016. május 9.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. május 9.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Repüljetek! Repüljetek Sasszárnyakon! Repüljetek a hit magasabb helyeire! Szárnyaljatok fel az Én jelenlétembe és legyen gondotok rá, hogy ezen az ösvényen maradjatok, amelyen ma elindultatok! Mert Én bizonyosan mondom nektek, hogy a győzelem biztosítva van. A győzelem az Én utam. Én népem, meg fogtok döbbenni az előttetek álló napokban annak a győzelemnek a nagysága miatt, amit Én fogok megadni nektek. Hát bátorodjatok fel! Bátorodjatok fel és tárjátok ki a szárnyaitokat, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Sok, különböző lehetőséged volt, hogy megszilárdítsd magadat az isteni rendben, és sok területen ezt meg is tetted. De azt akarom, hogy figyelmes legyél a finomhangolás folyamatára is, amikor olyan dolgok jönnek fel, amik a figyelmedet és a hajlandóságodat fogják igényelni, hogy korrigálj és tökéletesíts, mondja az Úr. Én foglak vezetni ebben a folyamatban. 1 Korinthus 14:40 Minden ékesen és jó renddel legyen.