2016. május 23., hétfő

Prófécia, 2016. május 23.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. május 23.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Azt akarom, Én népem, hogy higgyétek el az Én szavamat. Azt szeretném, hogy hit által helyezkedjetek úgy, hogy megkapjátok a kijelentést arról, hogy ki vagyok Én és mit fogok cselekedni a ti érdeketekben ebben a konkrét időszakban. Mert ebben az időszakban a világosság rendkívül fontos. A világosság fogja megvilágítani az ösvényt, amin most fogtok járni. Éljetek a világosságban és járjatok a világosságban! Engedjétek, hogy az Én világosságom megmutatkozzon az életetekben, és hadd világítson rá azokra a dolgokra, amikre fel kell hívni a figyelmeteket, hogy átgondoljátok azokat, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Figyelmesen gondold át és értékeld ki a gondolataidat és a tetteidet. A szavaiddal és a tetteiddel tudod megvalósítani ezt az elhatározást. Figyelj oda, hogy minden csakis a Velem való kapcsolatodból áradjon, mondja az Úr. Olyan idők vannak, amelyek az osztatlan figyelmedet igénylik az Én útjaim követésében. Zsoltárok 18:21 Mert megőriztem az Úrnak útjait, és gonoszul nem távoztam el az én Istenemtől.