2016. május 2., hétfő

Prófécia, 2016. május 2.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. május 2.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Ha nem hagyod abba a harcot, akkor győzni fogsz. Ez már egy kész tény. Ha Én a te oldaladon állok, akkor ki merészel ellened lenni? - mondja az Úr. Jöjj erre a helyre, ahol teljes szívedből hiszel és teljes erődből bízol. Én vagyok az, aki megtartott téged, aki gondoskodik rólad, aki meggyógyít téged és aki veled jár. Mert ha te ezt hiszed és újra megszilárdítod a szívedben és a szellemedben a mai napon, akkor elképesztő és dicsőséges győzelem vár rád az előtted álló napokban.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Figyelj oda, hogy mi folyik körülötted szellemileg! Kapcsolj éleslátásra és maradj is éleslátású! Nincs idő arra, hogy elszalaszd azokat a részleteket, amiket Én mutatok neked és amiket Én cselekszem veled. Ha ezt megteszed, akkor az észlelőképességed be fog állni és tiszta lesz a fókuszod, és olyan dolgokat is meg fogsz tudni, amik máskülönben megszöktek volna előled, mondja az Úr. Zsidókhoz írt levél 5:14 A nagykorúaknak pedig kemény eledel való, mint akiknek érzékszervei a gyakorlat következtében már alkalmasak a jó és a rossz megkülönböztetésére.