2015. február 2., hétfő

Prófécia 2015. február 2.

A TROMBITA, Bill Burns

Kezdődjön az utazás! Meghatároztam számotokra azt az utat, amelyen járnotok kell. A füleitekhez szóltam, hogy halljatok. Most engednetek kell, hogy reagáljon és válaszoljon a szellemetek. Az az Én nagy vágyam, hogy az Én ösvényemen járjatok ebben az időszakban. Élvezzétek az utazást és lássátok meg az Én hatalmas munkámat. Szálljon le az Én dicsőségem, jöjjön el az Én bölcsességem, ti pedig valóságosan bővölködni fogtok mindazoknak az ígéretében, amiket Én szóltam, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns

Változás van a levegőben, és az élettapasztalataid egy része, amelyekhez már hozzászoktál, változóban vannak. Oda kell majd figyelned azokra a jelekre, amelyek egy másik útirányra utalnak. Legyél rugalmas, és állj rá arra, hogy hozzászokj az ismeretlenhez, hogy nehogy harcolni kezdj az ellen, ami elkerülhetetlen, mondja az Úr. Ézsaiás 55:12 Mert örömmel jöttök ki, és békességben vezéreltettek; a hegyek és halmok ujjongva énekelnek előttetek, és a mező minden fái tapsolnak.