2015. február 11., szerda

Prófécia 2015. február 11.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. február 11.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Csendesedjetek el, és találjátok meg annak a békességnek a helyét, amely túllép a természetes értelmeteken. Ti, Én népem, túl sok zaj és túl sok szó ostroma alatt álltok. A föld megtelt olyan szavakkal, amelyek megtévesztésről, félelemről és gyalázatról szólnak. Nektek viszont nyugodtnak kell maradnotok, és meg kell töltenetek magatokat az igazsággal, békességgel és azzal a bizonyossággal, hogy Én veletek vagyok, mondja az Úr. Ne hagyjátok, hogy a sötétség erői kizökkentsenek benneteket! Legyetek erősek és szilárdak!

1 Korinthus 15:58 Ezért, szeretett testvéreim, legyetek szilárdak, rendíthetetlenek, buzgólkodjatok mindenkor az Úr munkájában, hiszen tudjátok, hogy fáradozásotok nem hiábavaló az Úrban.

- - -

Gyuri naplója "Prófétai Napló", napi prófétai üzenetekkel, prófétai látással és tanításokkal. Köszönettel veszem, ha támogatod ezt az önkéntes fordítói szolgálatot.


Főoldal | Bemutatkozás | Amitől prófétai | Én is találkoztam Vele | Támogatás | Dávid Sátora