2014. december 22., hétfő

Prófécia 2014. december 22.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. december 22.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Nyugodj meg abban, hogy teljesen körülvesz téged annak a teljessége, amit Én adtam neked. Mert azok az ajándékok, amiket én adtam neked, segíteni fognak, hogy bővölködj, és legyőzd mindazt, amit az ellenség ellened fordít. Segíteni fognak, hogy felemelkedj az elhívásod teljességébe, és mindazoknak a teljességébe, amiket megtettem a te érdekedben. Őrizd meg azt a pozíciódat, amelyben ismered a szeretetemet, és ahol megmaradsz azokon a határokon belül, amiket Én határoztam meg számodra. Akkor majd mondhatod, hogy minden rendben lesz, és ennek a mondatodnak az igazsága át fog itatni mindent, ami az életed része. Nem a félelem és kárhoztatás pozíciójában fogod találni magad. Ez az Én ajándékom a számodra ebben az időszakban -- az Én szeretetem győzedelmes és ellenállhatatlan keretei, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 
Ne légy hajlandó megengedni, hogy a morgolódás, a panaszkodás és az önsajnálat megtelepedjen a szellemi atmoszférádban. Ennek az időszaknak sok és sokféle kihívása van, de Én megadtam neked a képességet, hogy felkelj, győzz, és diadalmas legyél minden helyzetben. A hála egy döntés. Engedd, hogy a hálaadás felfakadjon a szívedben, és meg fog változni a környezeted, mondja az Úr. Legyél hálás azért, amit Én adtam neked. Zsoltárok 100:4 Menjetek be kapuin hálaénekkel, udvaraiba dicsérettel! Adjatok hálát neki, áldjátok nevét!