2014. december 17., szerda

Prófécia 2014. december 17.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. december 17.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Sokatoktól hallom, Én népem, ahogy kérdezitek: "Mikor jössz el, Uram?" Megértem, hogy megrettentetek a világ helyzetétől és a földet borító sötétségtől, de még nincs itt a vég. Amit viszont tudnotok kell, hogy Én veletek vagyok a Szellem birodalmában, és nem hagylak el benneteket. Vezérellek titeket, és megadom a bölcsességet és a képességet ahhoz, hogy győzelmet szerezzetek a sötétség erői felett. Nagy előnyt jelent, hogy az Én királyságomban vagytok, és szabadon hozzáférhettek hit által mindenhez, amit elérhetővé tettem számotokra, mondja az Úr. Bátorodjatok!

Róma 5:1-4 Most tehát Isten elfogadott bennünket a hitünk alapján. Ezért Urunk, Jézus Krisztus által békességben élünk vele. Jézus által kaptunk szabad hozzáférést Isten kegyelméhez, amelyben élünk. Örvendezünk annak, hogy reménységünk szerint részesülni fogunk Isten dicsőségében. De nemcsak ennek örülünk, hanem a megpróbáltatásoknak is, amelyeket ki kell állnunk. Miért? Mert tudjuk, hogy ezek türelmes kitartást fejlesztenek ki bennünk. A kitartás eredménye a kipróbált jellem, abból pedig reménység származik