2014. július 11., péntek

Prófécia 2014. július 11.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. július 11.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:  

Egy olyan időpont van most, amikor hatékonyan le tudsz számolni a csalódottsággal, de előbb el kell ismerned, hogy az elbizakodott feltételezés és a hamis remény volt az oka. Azt szeretném, hogy átjöjj a szellemi valóságba az igazi tisztánlátás útján, és nem a lelked vágya alapján megfogalmazott feltevések mentén. Az érettségre jutás időszakában vagy, amikor magad mögött tudod hagyni a gyerekes megjátszásokat, és ténylegesen be tudod tölteni a királysági pozíciódat, és el tudod végezni azt a munkát, amit rád bíztam, mondja az Úr. Legyél benne a Szellemem folyamának a sodrásában.

1 Korinthus 13:11 Mikor kiskorú voltam, úgy beszéltem, mint egy kiskorú; úgy járt az eszem, mintha kiskorú volnék; úgy számoltam, mint egy kiskorú; de amikor férfivá lettem, félretettem azt, ami a kiskorúhoz illett.