2014. július 7., hétfő

Prófécia 2014. 07. 07.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. július 7.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Hallom az Urat, ahogy azt mondja: ez bizalom kérdése. Ha teljes szívedből bízol Bennem; ha Velem jársz ettől a naptól kezdve, akkor Én elvezetlek ennek a napnak, amelyben most élsz, a dicsőséges fényébe. Ki fogom jelenteni ezeknek az időknek és időszakoknak, amelyekben lakozol, a lényegét. Vajon nem vezetlek téged az igazság ösvényein?; a biztonság ösvényein?; azokon az ösvényeken, amelyek magasabbra vezetnek, mint ahol valaha jártál? Vajon nem leszek veled ezekben az utolsó napokban?, mondja az Úr. Nem csak, hogy veled leszek, hanem arra választottalak ki, hogy ezekben az időkben éld az életedet, mert az Én gyülekezetem dicsősége még fényesebben fog ragyogni, és te is a része leszel ennek. Azért választottalak ki, mert eltökéltség van benned. Átmentél néhány dolgon, és nem adtad fel. Olyan időkben jártál Velem, amik fáradságosak voltak. El kellett jönnöd olyan emberektől, akik nem úgy gondolkodtak, vagy nem ugyanúgy hittek, mint te, és a döntéseidet Értem hoztad meg, újra és újra. Megbecsülöm ezeket a döntéseket, és bevezetlek a mai napnak a dicsőségébe, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Ápold a Velem tartott létfontosságú kapcsolatodat, mondja az Úr, ami stabilizálni fogja az életedet a mostani nyugtalan időkben. Legyél erős, koncentrált és megingathatatlan, ami segíteni fog a körülötted levő káosz kezelésében. Arra is időt kell fordítanod, hogy lecsendesítsd a lelkedet, és nyugalomban legyél. Ne legyél hajlandó megengedni magadnak, hogy olyan dolgokba kerülj bele, amik ellopják a békességedet.

Zsoltárok 46:10 Csendesedjetek és ismerjétek el, hogy én vagyok az Isten! Felmagasztaltatom a nemzetek közt, felmagasztaltatom a földön.