2013. augusztus 30., péntek

Prófécia 2013. augusztus 30.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. augusztus 30.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Látom a bizonytalankodásodat, hogy nem tudod, vajon benne vagy-e a Szellemem áramlatában, vagy nem. Zárd le ezt a kérdést, még ma, egyszer s mindenkorra. Vajon nem voltam veled ezekben az időkben, amikor a változás rendet teremtett? Én hoztam létre azokat a körülményeket, amelyek változást tettek szükségessé, aminek isteni rend lett a következménye. Nyugodjon a hited abban a bizonyosságban, hogy semmi sem kerüli el a figyelmemet, és amikor segítségért kiáltasz, Én ott vagyok, hogy bölcsességet és útmutatást adjak. Én veled vagyok, mondja az Úr. Legyél erős és megingathatatlan. Te drága vagy a szememben.

Jeremiás 33:3 Kiálts hozzám és megfelelek, és nagy dolgokat mondok néked, és megfoghatatlanokat, amelyeket nem tudsz.