2013. augusztus 23., péntek

Prófécia 2013. augusztus 23.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. augusztus 23.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Engedd át magad Nekem, hogy rendet tehessek ott, ahol még mindig sötétségben és rendetlenségben maradtak bizonyos dolgok. Ez a folyamat a hasznodra lesz, és Én az igazat mondom neked, hogy mindent világosságra hozok, és olyan megoldásokat adok a problémákra, amikre eddig egyáltalán nem is gondoltál volna. Állítsd rá magad arra, hogy bízol Bennem, mert Én átkísérlek azon, ami a káosz és a zűrzavar útvesztőjének tűnik. Valóban, Én megerősítelek, és szilárd talajra építelek fel, mondja az Úr.

Zsoltárok 18:30-36 Az Istennek útja tökéletes; az Úrnak beszéde tiszta; pajzsa Ő mindazoknak, akik benne bíznak. Mert kicsoda Isten az Úron kívül? És kicsoda kőszikla a mi Istenünkön kívül? Isten az, aki felövez engem erővel, és tökéletessé teszi utamat. Olyanná teszi lábamat, mint a szarvasé, és az én magas helyeimre állít engem. Ő tanítja kezemet a harcra, karjaim meghajlítják az ércíjat. És adtad nékem a Te üdvösségednek pajzsát, és a Te jobbod támogatott engem, és a Te jóvoltod felmagasztalt engem. Kiszélesítetted lépteimet alattam, és nem tántorogtak lábaim.