2013. augusztus 31., szombat

Ismerd meg a hatalmadat!

Elaine Tavolacci
A Word In Season / Időszerű Üzenet


2013 augusztus 31.

Ismerd meg a hatalmadat!

Az Újszövetség lapjain számos olyan nyomorúságról olvashatunk, amit Pál apostolnak kellett elszenvednie. Többször börtönbe vetették, bottal rengeteg ütést mértek rá, megkövezték, hajótörést szenvedett, hamis vádak érték, támadások érték a vallási vezetők, a hízelkedők és a hamis próféták részéről is. Mindemellett hatalmasan használta őt az Úr a jelekkel és csodákkal. Soha nem kételkedett abban a hatalomban, amit a Jézussal való személyes találkozása során kapott a Damaszkuszba vezető úton, ami után a neve is megváltozott: Saul helyett Pál lett belőle. Jézus nekünk is, akik keresztények vagyunk, ugyanezt a hatalmat adta.

Az Úr azt mondja, hogy hatalmat adtam nektek az Én nevemben, és fennhatóságot adtam nektek az ellenség minden ereje fölött, és semmi sem árthat nektek, semmiképp sem. Mint ahogy Pál is lerázta a kígyót, ami rátapadt, hogy megölje, nektek is megadtam a hatalmat, hogy lerázzátok azt, ami ellenetek jön azért, hogy lopjon, öljön és pusztítson. Az ellenség támadása nem fog elpusztítani benneteket. A mérge nem fog megölni benneteket. Az ok nélkül való átok nem száll rátok, amint felkeltek az Én hatalmammal. Azt a hatalmat, amit Én adtam át nektek, nem tudjátok a természetes elmétekkel megérteni. Azt a fennhatóságot, amit nektek adtam, nem lehet értelemmel felfogni. Vegyetek hatalmat minden fölött, ami ellenetek jön az életetekben. Vegyetek hatalmat minden fölött, ami a családotokat és a szolgálatotokat támadja. Vegyetek hatalmat minden fölött, ami az elrendelt sorsotok ellen támad. Vegyetek hatalmat a hamisság fölött a városaitokban, az államotokban és a nemzetetekben.

Egy pálcát tettem a kezedbe, és kardot a szádba, ami az Én szavam. Fennhatóságot és hatalmat adtam minden helyzet fölött, amivel szembetalálod magad. Hatalmad van rendeletet hozni és kihirdetni, és az meg fog valósulni neked. Amint az Én szavamat szólod, az életed helyzeteiben elindul egy váltás. Amint használnod az Én hatalmamat, a hegyek megmozdulnak. Én hatalmat adtam neked minden betegség és erőtlenség fölött. Amint betegekre teszed a kezedet, felgyógyulnak. Bármi, amit megkötsz a földön, a mennyben is meg lesz kötve. Bármi, amit feloldozol a földön, a mennyben is fel lesz oldozva. Megadtam az erőt, hogy legyőzz minden akadályt, ami szembeszáll veled, és hogy erődítményeket rombolj le, azoknak a hatalmi fegyvereknek a használatával, amelyeket a rendelkezésedre bocsátottam. Amint használni fogod azt a hatalmat, fennhatóságot és erőt, amit Én adtam át neked, azzal elkezded az uralkodást ezen a földön, és az Én dicsőségem fog diadalmaskodni az életedben, mondja az Úr.

Máté 10:1
Majd magához hívta tizenkét tanítványát, és fennhatóságot adott nekik a tisztátalan szellemeken, úgyhogy kiűzhették őket, s orvosolhattak minden betegséget s minden gyengeséget.

Máté 16:19
Neked fogom adni Isten Királyságának a kulcsait, és amit megkötsz a földön, az meg lesz kötve a Mennyben, viszont amit feloldasz a földön, az fel lesz oldva a Mennyben.”

Lukács 10:19 
Lássátok, fennhatóságot adok nektek, hogy kígyókon és skorpiókon, s az ellenség minden hatalmán tapossatok, úgyhogy semmi sem fog nektek ártani.

Apostolok Cselekedetei 28:5 
Ő azonban belerázta az állatot a tűzbe, és semmi kárt nem szenvedett.