2012. június 18., hétfő

2012 június 18.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 június 18.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Én népem, keljetek fel elszántan! Jöjjetek be teljesen a királyságba, ami számotokra lett elkészítve; az Én királyságom; a dicsőség királysága; az a királyság, ahol békét, örömöt és szeretetet találtok. Fordítsátok a szíveteket a vándorútra. Utazzatok annak a teljességébe és jóságába, amit már elkészítettem nektek. Ne engedjétek, hogy az ellenség lebeszéljen róla! Ne hagyjátok, hogy hátráltasson! Gyertek; keljetek fel onnan, ahol vagytok, jöjjetek elő, és vegyétek át azt, amit ebben az órában cselekszem, mondja az Úr. Mert bizonnyal egy dicsőséges egyházat hozok elő a földeteken, és az Én dicsőségem fog megnyugodni rajta, és meg fog nyilvánulni az Én dicsőségem őbenne és őáltala. Gyertek és örvendezzetek, mert ez az Én hatalmam napja; a nagy örömnek a napja; az a nap, amikor Önmagamat nyilvánítom ki, nem csak a népem között, hanem a népemben és népem által is. Bátorítsátok magatokat, és jöjjetek elő annak a megértésébe, hogy Én veletek vagyok és a ti oldalatokon állok; soha nem hagylak el és nem távozom el tőletek. A jelenlétem diadalban fog előre vezetni benneteket.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Nyújtsd ki a kezedet azon túl, ahol eddig voltál. Ki akarom terjeszteni az értelmedet, a tudatodat és a szellemi tapasztalataidat, de neked együtt kell működnöd ebben a növekedési lehetőségben, úgy, hogy eldöntöd, hogy engedsz a benned végzett munkálkodásomnak. Készülődj arra, hogy nagyobb világosságot és tisztánlátást fogsz megtapasztalni, ami a magasabb rendeltetés tudatát fogja adni neked, mondja az Úr.
Példabeszédek 2:1-5  Fiam! Ha beveszed az én beszédemet, és az én parancsolataimat elrejted magadnál, ha figyelmeztetvén a bölcsességre a te füleidet, hajtod a te szívedet a megértésre, igen, ha a bölcsességért kiáltasz, és a megértésért a te szódat felemeled, ha keresed azt, mint az ezüstöt, és mint a kincseket kutatod azt: akkor megérted az Úrnak félelmét, és az Istennek ismeretére jutsz.