2012. május 21., hétfő

2012 május 21.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 május 21.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Azt szeretném, hogy emlékezz meg a jóságomról, mert Én akkor is vigyáztam rád, amikor egyedül érezted magad, akkor is, amikor elkeseredtél, akkor is, amikor elfelejtettnek érezted magad, akkor is, amikor nélkülöztél.  Én soha nem hagytalak el.  Én veled voltam mindezeken a napokon az első naptól fogva, amikor átadtad magadat Nekem, és Én vigyáztam rád. Igaz, hogy megengedtem, hogy átmenj nehéz körülmények között, - de vajon nem tudod, hogy ezek megerősítenek téged? És nem tudod, hogy ezek adnak jogot neked arra, hogy gyakorold azt a hatalmat, amit adtam neked? És nem tudod, hogy ezek arra vesznek rá téged, hogy ragaszkodj Hozzám? A sorsod már meg van írva, és a győzelemről szól, nem a kudarcról.  Ezért hát járj Velem bizalomban és szeretetben. A győzelem biztosítva van.  Legyél erős az Úrban és az Ő hatalmának erejében. Merd elhinni, hogy azzá tudsz lenni, aminek mondtalak, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Nyugodj meg abban a biztos tudatban, hogy Én elkezdtem egy jó munkát benned, és Én teljességre is viszem, mondja az Úr. Te nem valami alacsonyabb rendű termék vagy. Meg vagy váltva és el vagy választva az Én királyságom számára. Utasítsd vissza, és ne higgy a hazug vádaknak, amelyek kárhoztatást hoznak. Te kiválasztott vagy, és úgy lettél megalkotva, hogy betöltsd az Én céljaimat ott, ahol a te helyed van a földön. Bízz Bennem! Filippi 2:13 mert Isten az, aki munkálja bennetek mind az akarást, mind a cselekvést az ő tetszésének megfelelően.