2011. július 25., hétfő

2011. 07. 25.

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/7/25

Keljen fel Isten, és az Ő ellenségei szóródjanak szét. Jöjjön Izrael Szentje az Ő népének táborába. És ahogy jön, hozza el nektek az Ő szeretetének, békességének és örömének megértését. Mindezekben, Én népem, a te hited megelevenedik és olyan magasra jut, ahol még soha nem járt. Az Én dicsőséges egyházam a hite megelevenedése által felemelkedik a földön. A dicsőség eme helyéről árad majd Krisztus igazsága, hatalma, dicsősége, gyógyítása és gondviselése. Én népem, minden, amire szükséged van, ajándékba lesz átadva neked. Mert Enyém a vagyon, az arany és az ezüst. Odaadom mindegyikőtöknek azt, amire szüksége van és amire vágyik. Én vagyok a Szent Isten és vigyázok rátok. Elfelejtettétek, hogy Én vagyok a Pásztor, aki csendes vizekhez és zöldellő legelőkhöz vezetlek titeket? Elfelejtettétek, hogy Én járok előttetek és simává teszem az utat? Elfelejtettétek, hogy elkészítettem a rendeltetésetek útjait és annak a rendeltetésnek a megvalósulását is, ahogy az élet ösvényén jártok? Ne feledkezzetek el a jótéteményeimről, azt mondja az Úr. És ne feledjétek el, hogy én vezetlek és irányítalak benneteket. Ne felejtsétek el ezeket a dolgokat, mert ti bizonyosan uralmat vesztek. Írjatok emlékkönyvet, amely bemutatja az Én jóságomat, azt mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/7/25

Utasítsátok vissza és ne engedjétek, hogy a kimerültség visszatartson titeket a hatékony szellemi hadviseléstől. Az ellenség szeretne benneteket kifárasztani, illetve elérni, hogy leüljetek és pihenőt tartsatok a csata kellős közepén. Felruházlak benneteket hatalommal és megadom a győzelem megszerzéséhez szükséges erőt minden körülményben, de bíznotok kell Bennem, hogy ezt meg is teszem, amint folyamatosan előrenyomultok, azt mondja az Úr.

Jeremiás 12:5 "Ha gyalogokkal futottál, és azok elfárasztottak, akkor hogyan tudsz versenyezni a lovakkal? És ha a békés földön, amelyben bíztál, kimerítettek, akkor hogyan boldogulnál a Jordán árhullámában?"