2011. június 25., szombat

a hét próféciái

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/6/21

Sokan közületek, Én népem, fordulóponthoz közeledtek, ahol határozott el lesz hagyva az, ami eddig normálisnak volt elfogadva. Amikor változással szembesülsz, Én meg fogom adni a kegyelmet és a vezetést, hogy előremenj erősséggel és az Én Szellemem erejével, ha bízol Bennem. Ekkor muszáj lesz, hogy hajlandó legyél elengedni azt, ami rendezett volt, hogy megragadhasd azt, ami ezután kell, hogy a rend legyen.

Jeremiás 29:11 Mert Én ismerem a gondolatokat, amiket felőletek gondolok, mondja az ÚR, a békesség gondolatai és nem gonoszak, hogy jövőt és reményt adjak nektek.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/6/21

Szánj időt arra, hogy megnézd és felismerd a szellemi atmoszférádat. Ezután hadakoznod kell a sötétség ellen, aktív ellenállással, és világosságot kell hoznod a környezetedbe az igazság megszilárdításával. Íly módon fogod előmozdítani a győzelmet az ellenség munkálkodásai felett. Hallgattasd el a testedet és gyakorold a hitedet, hogy véghezvidd ezt a feladatot, tudva, hogy hatalmat adtam neked a sötétség minden ereje fölött. Ne félj, mondja az Úr. Győzelemre hívtalak el.

Lukács 10:19 Íme, hatalmat adok nektek kígyókon és skorpiókon taposni, és az ellenség minden hatalma fölött, és semmiképp sem fog semmi sem ártani nektek.

(Folyt. köv.)