2016. június 20., hétfő

Prófécia, 2016. június 20.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. június 20.

A TROMBITA, BILL BURNS: 

Legyen rajtad a dicsőségem, hogy a fény vezessen, irányítson, megerősítsen és segítsen neked bevonulni annak a teljességébe, amit Én készítek neked. Mert valóban  veszedelmes időkben élsz. Viszont jusson eszedbe az is, hogy te királysági gyermek vagy -- a fény gyermeke. Az Én királyságom fényének a dicsőségében tudsz járni, az áldásaim teljességével az életedben. Mert Én vagyok az Úr, aki ad. Én elhozom azt a dicsőséget, amit  hordoznod kell az életedben, mondja az Úr. Élj ennek a mostani órának a dicsőségében és fényében!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Le fogod győzni az akadályokat, amelyekkel az utóbbi időben találtad szemben magad. Eddig küszködtél, de megharcoltad a nemes harcot, és a győzelem biztosítva van. Továbbra is összpontosítsd a figyelmedet, és tartsd a szemed a jutalmon. Az uticélod miatt megéri végigmenni ezen az utazáson, mondja az Úr. Ne legyél hajlandó elbátortalanodni! 1 Korinthus 15:57 De hála az Is­ten­nek, aki a di­a­dalt adja ne­künk a mi Urunk Jé­zus Krisz­tus ál­tal!