2016. június 23., csütörtök

FIGYELJETEK ODA, HOGY MI VAN A ZAJON TÚL ÉS HALLJÁTOK MEG AZ ÉLET HANGJÁT

FIGYELJETEK ODA, HOGY MI VAN A ZAJON TÚL ÉS HALLJÁTOK MEG AZ ÉLET HANGJÁT

LANA VAWSER

Ma reggel szellemben hallottam azokat a hangokat, amelyek Isten népe ellen szólnak, és azt kiáltják, hogy halál jön az ígéreteikre és helyzeteikre. Azt a hangot lehetett hallani, hogy "ez nem fog áttörni", "megint csalódni fogsz", azt a hangot, hogy "az ígéret haldoklik", és ezek a hangok RETTENETESEN HANGOSAK voltak!

A zaj közepette, a tisztán hallás hiányában és a halál hangjai közepette megláttam Jézust, ahogy ott áll a sötétség hangjainak a kavargó forgószele közepén, és döbbenetes hatalommal és szeretettel szólalt meg. Szeretettől parázsló szemekkel így szólt:

"Én népem, figyeljetek oda, hogy mi van a zajon túl és halljátok meg az ÉLET hangját!!"

Amint ezt kimondta, újszülött kisgyermekek hangját hallottam szellemben, akik HANGOSAN sírtak. Olyan sok kisgyermek sírt, hogy ennek a hangja elnyomta a halál zaját.
Az az érzés vett körül, hogy az Ő szemeivel kell látnunk és az Ő füleivel kell hallanunk az IGAZI valóságot arról, hogy mi folyik és nem azt, amit természetes szinten látunk.

MOST SZÜLTÖK!

Ahogy a halál zaján túl néztem, hallottam, ahogy azok a kisgyermekek egyre hangosabban sírnak, majd Őt hallottam, ahogy ezt mondta: "Minden fájdalmat, ami belétek hasít, minden küszködést, ami az átmeneti időszakkal jár, a halál minden hangját, mindezt az Én szívemen keresztül nézzétek, és meglátjátok, hogy ezek a tolófájások és a szülési fájdalmak! Ti most szültök!!! Velem együtt szültök és az Én feltámadási erőm, életem és áttörésem most jön elő!! Az élet jelei! Az élet jelei! AZ ÉLET JELEI LÁTHATÓAK A KÜZDELMEK FÖLÖTT! AZ ÉLET JELEI LÁTHATÓAK A KÜZDELMEK FÖLÖTT!" Ahogy utazás közben az Úrral időzve efölött a kijelentés fölött elmélkedtem, egy nagy kamion mellett mentünk el az autópályán, aminek az oldalára HATALMAS betűkkel ez volt írva: "EGY VADONATÚJ NAP VAN MA"!!!!

VADONATÚJ NAP VAN

A halál zaja és hangjai, amelyek ellened támadnak, azt állítják, hogy ugyanabban az időszakban maradsz, ugyanabban a rabszolgaságban maradsz, semmi sem fog fordulatot venni és megváltozni, de az Úr FELHANGOSÍTJA az Ő igazságát, ahogy beállítjuk a szemeinket és füleinket arra, amit Ő mond!

Az igazság az, hogy...

A SZABADSÁG MÁR ELJÖTT HOZZÁD!!! EGY VADONATÚJ NAP VAN, AMI SEMMIHEZ SEM FOG HASONLÍTANI, AMIT EDDIG MEGÉLTÉL, ÉS AMI A LEGUTÓBBI IDŐSZAKBAN VISSZATARTOTT, SEHOL SEM LESZ TALÁLHATÓ EZEN AZ ÚJ FÖLDÖN!

Teljes SZABADSÁG és ÁTTÖRÉS jött el hozzád!!!

- - - - - - - - - -