2013. december 16., hétfő

Prófécia 2013. december 16.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. december 16.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Azt a szót hallom, hogy "ámulatos", és hallom az Urat, ahogy ezt mondja: Ámulni fogsz ebben a most következő időszakban. Mert megemelem a talajt a lábad alatt, amelyen jársz, ami azt jelenti, hogy az adódó lehetőségeid nagyszerűbbek lesznek, mint a korábban kapott lehetőségeid, arra, hogy az igazságosság és a kenet ösvényén járj, a Szellem vezetésében.
A rejtélyek -- azok az elrejtett dolgok, amelyek éppen erre az időre voltak tartogatva számodra -- meghozzák a termésüket az életedben. A sorsod beteljesül, mert az Én jelenlétem ösvényét követed. Állj készen, hogy balra fordulj vagy jobbra, ahogyan Én irányítalak. Amikor pedig azt mondom, hogy menj egyenesen előre, akkor maradj azon az ösvényen. Mert úgy lesz, hogy ha megmaradsz azon az ösvényen, amit Én készítettem neked, akkor minden a javadra fog dolgozni, mert az Én céljaim szerint vagy elhívva, mondja az Úr. Ezek azok a napok, amikor pontosan meg kell határoznod, hogy ki vagy.
El kell helyezkedned Előttem egy kérdéssel a szívedben, és egy vággyal, hogy megtudd, hogy mit készítettem számodra.
Most vannak azok a napok, amikor ezek a dolgok feltárulnak az életedben.
Bátorodj fel ebben a pillanatban, ezen a napon, és hidd el, hogy megkapod azt, amit mondtam.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Van egy kis időablakod, arra, hogy megváltoztass néhány dolgot, amelyek szokatlan és hosszútávú hatással lesznek az életedre. Hadd vigyelek bele ebbe a nyílásba a Szellemem által, és megadom a szükséges erőt és bölcsességet ahhoz, hogy elvégezd, ami rád vár. Nem kell erőltetned semmit, mert úgy foglak átvezeni ezen az átmeneti szakaszon, mint ahogy befűzik a cérnát a tűbe, mondja az Úr.
Ézsaiás 42:16 És vakokat járatok ismeretlen úton, ismeretlen ösvényeken lépdeltetem őket; a sötétséget világossággá teszem előttük, a gödrös helyeket egyszintűvé. Ezeket a dolgokat cselekedtem velük, és el nem hagytam őket