2011. december 20., kedd

Aktuális infók és köszönetek

Ahogy az utóbbi hónapokban tapasztalhattátok, eléggé elmaradtam a napi próféciák fordításával és a blog más témáiban a tartalom frissítésével, újak feltételével. Ennek egyszerűen annyi volt az oka, hogy nem volt egy ideig internetem. Ezúton is köszönöm mindenkinek, hogy így vagy úgy, támogattak abban, hogy a blogon végzett szolgálat minél hamarabb helyreálljon, illetve hogy ebben az átmeneti nehezebb időben is valamennyire biztosítva lehessen. Ettől a héttől kezdve ismét gördülékenyen tud menni mindaz, amit a blogon végzek. Hadd soroljam fel röviden, mi mindenért vagyok hálás:
  • Volt, aki rendszeresen lehetővé tette, hogy nála használjam az internetet - köszönöm!
  • Volt, aki anyagilag támogatta, hogy minél hamarabb újra lehessen internetem - köszönöm!
  • Volt, aki felajánlotta a technikai illetve anyagi segítségét, de én akkor még nem tudtam kihasználni a lehetőséget - neki is köszönöm!
  • És nem utolsó sorban, voltak akik imádkoztak ennek a szolgálatnak az újra indulásáért - köszönöm!
  • Mindenek felett Istené a hála, nem csak azért hogy eljött az ideje hogy újra legyen netem és gördülékenyen folytathassam ezt a munkát, hanem azért is, mert a szünet időszakában is megláttam az Ő kezét, tervét, volt értelme és haszna ennek is, többek között az, hogy így gyakorlati módon megtapasztalható volt a testvéri szeretet és összefogás. Ez mind-mind az Ő áldása - áldások vagyunk egymás számára - Uram, köszönöm!
Célom, hogy a napi próféciák mellett a korábban elkezdett sorozatokból újra lefordítsak és feltegyek egy-egy cikket a blogra (pl. Rick Joyner, Chuck Missler) illetve más keresztény szolgálóktól, szolgálatoktól is. Természetesen ezekről is értesülni fogtok a hírlevelekben, ahogy eddig is. (Az utóbbi hetekben is egyre többen iratkoznak fel a napi értesítő emailre, úgy látom ez beválik, ha gondoljátok, kérlek ajánljátok másoknak is ezt a lehetőséget, akiket érdekelhetnek a blogom témái.) Az, hogy ezeket rendszeresen, folyamatosan végezhessem, egyrészt továbbra is szükségem van az imatámogatásra - kérlek, ha hasznosnak találod, amit csinálok illetve amiket olvasni szoktál a blogon, említs meg engem is és a szolgálatomat az Úr előtt időnként. Előre is köszi! Másrészt szükségem van a visszajelzéseitekre, észrevételekre, javaslatokra, meglátásokra - néhányan küldtetek is, akár levélben (Kapcsolat menüpont) akár a bejegyzésekhez írt hozzászólásként. Ezeket is köszönöm utólag is, és kérlek, hogy továbbra is tegyétek, nekem nagyon sokat jelent, akár megerősítő, bátorító gondolatok, akár olyan észrevételek, amivel felhívjátok a figyelmemet valamire, amire szükségem lehet.

További áldott blogolvasást és sok-sok épülést kívánok nektek!

Gyuri