2014. április 21., hétfő

Prófécia 2014. április 21.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. április 21.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Ébredjetek! Ébredjetek, Én népem! Ébredjetek fel, hogy beszélhessek hozzátok, hogy vezethesselek, és hogy gondoskodhassak rólatok. Járjatok félelem és rettegés nélkül; teljes bizalommal abban, hogy Én megyek előttetek, és az egyenetlen helyeket egyenessé teszem. Az igazságosság ösvényén vezetlek titeket. Veletek leszek ezekben a napokban, a dicsőségem napjaiban, ahogy a dicsőségem kiárad az Én szeretett népemre, és ez a nép ti vagytok. Járjatok az élet megújultságában, és üdüljetek fel és újuljatok meg!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Egy olyan időpont van most, amikor terveket tudsz készíteni az előtted álló napokra, de miután eldöntöd, mit akarsz tenni, tartsd lazán a kezedben ezeket a terveket. Úgy tartsd ezeket a szívedben, mint amikor nyitva tartod a kezedet, hogy továbbra is úgy történhessen veled minden, ahogyan Én akarom. Legyél rugalmas, és engedd, hogy megváltoztassam a részleteket, vagy akár az útirányt. A tudnivalók közül jelenleg még nem minden áll a rendelkezésedre, de idővel ezek ki fognak bontakozni, mondja az Úr. Te Hozzám tartozol; hadd igazgassam Én a lépéseidet. Zsoltárok 32:8 Bölccsé teszlek és megtanítlak téged az útra, amelyen járnod kell; szemeimmel tanácsollak téged.