2015. február 10., kedd

Prófécia 2015. február 10.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. február 10.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Egy látomásban vészjósló viharfelhőket láttam gyülekezni a horizonton. Aztán megláttam egy pásztort, aki egy nyájjal együtt volt lent a réten. Egy enyhe szellő érződött, azután széllökések jöttek. Láttam, ahogy a réten a nyáj nyugtalan és zaklatott lett, ezért a pásztor keresett egy sziklát a mező szélén, amiből a fejük felett kiállt egy nagyobb szikladarab. Odavitte a nyáját, hogy megvédje őket, amíg elvonul a vihar. Majd az Úr hangját hallottam: Vihar közeleg, olyan, amihez hasonlót még nem láttatok, de Én vagyok a Nagy Pásztor, és akik az Enyéim, azok védelem alatt lesznek. Ezek szellemi viharok, amiknek azért kell eljönniük, hogy lehetőséget adjanak az önfejű embereknek, hogy bejöjjenek az Én nyájam közé.

2 Krónika 24:19 Küldött hozzájuk prófétákat, hogy térítsék meg őket az ÚRhoz. Azok figyelmeztették is őket, de nem figyeltek rájuk.